سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با ذکر خدا دلها زنده می شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
دانلود آهنگ جدید|اخبار موسیقی

اجرای کنسرت مالزی سهراب پورناظری و همایون شجریان با استقبال خوبی از سوی ایرانیان مقیم این کشور روبه‌رو شد. به گزارش سایت موسیقی ما اجرای کنسرت مشترک همایون شجریان و سهراب پورناظری در کشور مالزی توانست سیلی از مخاطبان و علاقه‌مندان به این موسیقی را به سمت سالن کنسرت روانه کند.

این اجرا در مالزی اولین کنسرت ایرانی بود که در پایتخت این کشور توسط سهراب پورناظری و همایون شجریان برگزار می‌شد. همایون شجریان و سهراب پورناظری که با پای شکسته و نشسته روی ویلچر گروه را همراهی می کرد، در سالن دیوان شهر کوآلالامپور روی صحنه رفتند.این سالن با ظرفیت هزار و 500 نفر در حالی میزبان علاقه‌مندان موسیقی اصیل ایرانی بود که از اقصی نقاط این کشور برای تماشای کنسرت و شنیدن صدای موسیقی ایرانی حضور یافته بودند.

سهراب پور ناظری درباره این کنسرت به سایت موسیقی ما گفت: کنسرت فوق در دو بخش ایرانی - سنتی و تنبور برگزار شد. بخش اول با آیینه ها شروع شد و پس از آن قطعات نگار، زردی و هفت دریا اجرا شد که من با همراهی همایون شجریان، همایون نصیری و آیین مشکاتیان و مهیار طریحی به این اجراها پرداختیم.

به گزارش موسیقی ما، در بخش اول که به اجرای موسیقی سنتی-ایرانی اختصاص داشت، با بداهه نوازی و بداهه خوانی هایی از این دو هنرمند همراه بود که آنها توانستند به خوبی از پس اجرای قطعات در این بخش بر آیند. دوقطعه از قطعات اجرا شده در این بخش از ساخته های کیخسرو پورناظری بود و دیگر قطعات از ساخته های سهراب پورناظری. قطعات بخش دوم، تماما ساخته هایی از سهراب پورناظری بود. این بخش با بداهه شروع می شد و با یک قطعه سه اپیزودی همراه بود که روی اشعار خیام، مولانا و حافظ اجرا شده بود. در این بخش مخاطبان شاهد بداهه خوانی و بداهه نوازی هایی از این دو هنرمند بودند که با استقبال خوبی از سوی آنها مواجه شد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط مصطفی 92/4/6:: 11:38 عصر     |     () نظر